PunchOut - Yksinkertaistaa yrityksen hankintoja

Toimittajana tavoitteenamme on tehdä sopimusasiakkaillemme asiat mahdollisimman helpoiksi, minkä vuoksi tarjoamme yksinkertaisemman ja nopeamman tavan tehdä ostoksia. Kun yhdistät yrityksesi hankintajärjestelmän AJ Tuotteiden sähköiseen kaupankäyntiin, vältät turhaa hallinnointia ja säästät arvokasta aikaa. Voit tehdä tilaukset suoraan omasta järjestelmästäsi ja näet aina ajantasaiset sopimushinnat, toimitusehdot ja varastotilanteen. Et myöskään koskaan jää paitsi yrityksellesi kuuluvista alennuksista tai tarjouksista.

Miten PunchOut toimii

PunchOutin edut!

  • Säästä aikaa automatisoimalla useita ostoprosessin vaiheita. 
  • Laskujen tarkastaminen ja hyväksyminen on mahdollista automatisoida kokonaan tai osittain. 
  • Hallinnollisten kustannusten vähentäminen.
  • PunchOutin käyttö antaa sinulle paremman hallinnan yrityksesi ostoihin ja laskuihin.
  • Näet heti, mitkä sopimushinnat ja toimituskulut koskevat yritystäsi räätälöidyssä sähköisen kaupankäynnin näkymässä.
  • Käytössäsi on aina päivitetyt hinnat, oikea varastotilanne ja nykyiset toimitusajat. 
  • Varmista, että tilaukset koskevat sovittuja tuotteita ja että ne tehdään hyväksymiltäsi toimittajilta.
  • Järjestelmä on käyttäjäystävällinen ja siinä on automaattinen kirjautuminen. 
  • Sinulla on täysi käyttöoikeuksien hallinta yrityksen omassa järjestelmässä ilman riippuvuutta AJ Tuotteiden järjestelmästä.

Ota meihin yhteyttä sujuvampaa ja nopeampaa ostamista varten

Puhelin
Vastaamme
suoraan numerossa
010 32 888 50
Chat-palvelu
Käytä chat-ruutua
alhaalla oikealla
Sähköposti
Kysy meiltä 
asiakkuudet@ajtuotteet.fi
FAQ
Vastaukset usein
kysyttyihin kysymyksiin täältä