Hybridityö

Hybridityö

Hybridityö on joustava järjestely, jossa työ tehdään joko etänä, toimistolla tai muualla. Toimistoa käytetään pääosin henkilökohtaisiin kokouksiin ja yhteistyötehtäviin. Etätyö tarjoaa työntekijälle vapautta järjestää omaa arkeaan.

Olemme keränneet yhteen oppaita, artikkeleita ja asiakirjapohjia tätä työtapaa ajatellen. Tutustu materiaaleihin, joista voit vapaasti valita omaan käyttöön sopivat vaihtoehdot.

Henkilöstöhallinnon näkökulma

Kysyimme HR-asiantuntijalta, mitä hybridityö käytännössä tarkoittaa. Katso Else-Marien vastaukset ja vinkit tärkeisiin kysymyksiin alta.

Toimistoympäristö, jossa on työpöytiä ja seinäkkeitä

Tulevaisuuden työtavat

Olemme tutkineet lähitulevaisuuden suurimpia muutoksia hybridityön osalta sekä kartoittaneet tämän työtavan tämänhetkisiä trendejä. Lue artikkelimme alta.


Kaksi henkilöä seisoo saarekkeen ääressä

Toimintatavat käytännöksi

Tutustu hybridityön asiakirjapohjaamme, jonka avulla voi luoda ohjeistuksen ja käytännön oman yrityksen työtapoja varten.

2 henkilöä istuu pöydän ääressä ja osallistuvat digitaaliseen kokoukseen

Digitaaliset kokoukset

Lue artikkelimme digitaalisista kokouksista ja ota talteen vinkit niiden onnistumiseen. 

Kysely

Kerää palautetta työntekijöiltä koskien heidän kokemuksiaan hybridityöstä. Olemme rakentaneet kyselyn, jonka avulla voit saada kuvan työntekijöiden tämänhetkisistä ajatuksista hybridityön toimivuudesta ja haasteista. Valitse vapaasti yrityksesi kannalta oleelliset kysymykset ja lisää kyselyyn tarvittaessa omia kysymyksiäsi. Lataa kysely tästä.

Neljä kalustusvinkkiä moderniin toimistoon

 
1.

Suuri osa kokouksista pidetään tänä päivänä pienemmissä ryhmissä. Suurten kokous- ja neuvotteluhuoneiden tarve on siten vähentynyt. Voisiko toimistossa olla useampia pienempiä kokoushuoneita? Näissä pienemmät työryhmät voisivat työskennellä yhdessä.

2.

Sosiaalinen vuorovaikutus on voima, joka houkuttelee ihmisiä toimistoon. Harkitse investointia mukavaan oleskelutilaan, jossa voidaan seurustella rennosti.

Neuvottelupöytä SELMA
1.050,00 €
Tutustu aulakalusteisiimme täällä.

3.

Mieti toimiston eri alueita. Tarvitaanko kiinteitä työpisteitä? Vai onko tarve toimistotilalle, jossa on niin kiinteitä työpisteitä kuin yhteisiä pientiloja? Innovaatio ja luovuus kukoistavat, kun spontaaneja ja epävirallisia palavereita voi pitää yhteisissä oleskelutiloissa.

4.

Parempi työympäristö saavutetaan joissakin tapauksissa sillä, että jaetaan toimisto eri alueisiin. Hiljaisten huoneiden ja yhteistyötilojen yhdistelmä mahdollistaa niin oman työn tekemisen rauhassa kuin yhteistyön työkavereiden kanssa. Kannattaa myös miettiä, mitkä säännöt koskevat eri alueita ja miten eri tiloja varataan omaan käyttöön. Näin maksimoidaan työtehokkuus ja viihtyvyys.

Tarvitsetko inspiraatiota, neuvoja tai käytännön apua työtilasi kalustukseen? Ota yhteyttä, niin autamme työpaikkasi sisustamisessa.

Projektipalvelu

Puhelin
010 32 888 50
Yhteydenotto
Lähetä meille viesti täällä.

Uutiset ensimmäisten joukossa

Haluaisitko saada tietoa tuoteuutuuksista ja ajankohtaisista tarjouksista sekä vinkkejä työympäristön parantamiseen? Tilaa uutiskirjeemme ja saat ajankohtaiset uutiset suoraan sähköpostiin.
Ole hyvä ja odota...
*Klikkaamalla "Tilaa uutiskirje" vahvistan, että olen tutustunut tietosuojakäytäntöön ja suostun henkilötietojeni käsittelyyn.