Kymmenen usein kysyttyä kysymystä AJ:lle

Kymmenen usein kysyttyä kysymystä AJ:lle

Asiakkaanamme tai verkkosivujemme kävijänä tiedätkin varmasti, että teemme töitä työympäristöjen parantamisen eteen. Mutta mitä muuta tiedät meistä? Tiedätkö, kuinka laaja valikoimamme on ja että myymme myös varastokalusteita? Tai että 90 % tuotteistamme valmistetaan Euroopasssa? Alta löydät vastauksia meille usein esitettyihin kysymyksiin. Lue ja opi – ja ylläty.

“Puhunko oikean henkilön kanssa, kun soitan?”  

KYLLÄ, henkilökohtainen palvelu on meille tärkeää. Tarpeiden kartoittaminen ja kysymyksiin vastaaminen on meidän tapamme varmistaa, että tarjoamme mahdollisimman hyvää palvelua – oli kyseessä minkälainen kalustehankinta vaan. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme, jos sinulla on kysymyksiä valikoimasta, toimitusajasta, maksuehdoista ym. – tai jos haluat tilata.

Asiakaspalvelumme Suomessa sijaitsee Espoossa. Autamme sinua niin kuin itse haluat: puhelimitse, sähköpostiste tai chat-palvelun kautta arkisin klo 8:00-16:30. Vastaamme henkilökohtaisesti puheluihin – meillä ei ole automaatteja. Verkkosivujemme chat-palvelussa ei myöskään ole botteja, ja sen keskimääräinen vastausaika on 8 sekuntia.

Varastotyöntekijä kiitää potkulaudalla varastotiloissa.

“Myyttekö vain toimistokalusteita?” 

 Valikoimamme ja ammattitaitomme ulottuu aina kuormalavahyllyistä, teollisuuspöydistä ja pukukaapeista toimistokalusteisiin ja julkisten tilojen kalustamiseen asti. Toimistokalusteet ovat toki yksi tärkeä toiminta-alamme, mutta olemme kokonaisratkaisun tarjoaja. Se tarkoittaa sitä, että valikoimastamme löydät lähes kaiken tarvitsemasi kaikenlaisten työympäristöjen parantamiseen.

“Ovatko tuotteet varastotuotteita?”

KYLLÄ ja EI. Meillä ei ole kaikkia 15.000 tuotettamme varastossa samaan aikaan, mutta suurin osa 476-sivuisen kuvastomme valikoimasta sijaitsee valmiina välittömään toimitukseen Halmstadin keskusvarastossamme. Yleisesti ottaen voidaan sanoa, että 20 % kuvaston tuotteista vastaavat 80 % asiakkaidemme tilauksista – ja nämä tuotteet löytyvät varastosta suosituimmissa viimeistelyissä.

Verkkokaupassamme löydät arvioidun toimitusajan jokaisen yksittäisen tuotteen kohdalta. Kuten verkkokaupastamme näkyykin, useimmat tuotteet lähetetään matkaan varastoltamme seuraavana päivänä tilauksesta, ja toimitetaan tilaajalle muutaman arkipäivän sisällä. Tarkka toimitusaika kannattaa kuitenkin aina tarkistaa asiakaspalvelustamme.

Tietokonenäyttö, jossa näkyy varastotilojen suunnitteluohjelma.

“Voitteko auttaa meitä optimoimaan varastomme?”

KYLLÄ, se on yksi palveluistamme. Projektipalvelumme hoitaa myös varastotilojen suunnittelun ja hyllymetrien optimoinnin. Tukitoimintomme insinööreineen on tarvittaessa avuksi lavapaikkojen maksimoinnissa ja kuormalavahyllyjen kantavuuksissa. Varmistamme, että saat kokonaisratkaisun, joka tarjoaa hyvän ergonomian, sisältäen mm. pakkauspöydät sekä siirto- ja nostovälineet. Soita ja kerro mitä tarvitset, niin me autamme mielellämme.

“Eivätkö kaikki tuotteenne tulekaan Aasiasta?” 

 EI. Valikoimamme voidaan jakaa neljään ryhmään: 30 % on oman tuotesuunnittelutiimimme tuotantoa ja valmistettu omissa tehtaissamme Puolassa ja Slovakiassa; 30 % ostetaan ruotsalaisilta tuottajilta ja 30 % tulee eri eurooppalaisilta tuottajilta. Jäljelle jää 10 % – tämä osa valikoimastamme ostetaan tarkkaan valikoiduilta toimittajilta Aasiasta.

“Voitteko auttaa toimiston sisustamisessa?”  

KYLLLÄ. Työpaikan kalustamisessa on suuri vastuu. Silloin voi olla mukavaa, että apuna on tuotevalikoimaan, tilasuunnitteluun ja projektinhallintaan erikoistuneet asiantuntijat. Projektipalvelumme auttaa sinua aina suunnittelusta muuttoon asti – oli kysessä sitten yksittäisen työtilan tai koko toimiston kalustehankinnat. Hoidamme mielellämme niin pieniä kuin suuria projekteja - ole vain meihin yhteydessä.

Kalusteiden asennusta ja kaksi naista, jotka juttelevat värivaihtoehdoista.

“Onko mahdollista saada tuotteet asennettuina?” 

 KYLLÄ. Vastaamme mielellämme siitä, että tuotteet tulevat oikeille paikoilleen asennettuina. Jos haluat, voimme tarjota yrityksellesi kokonaisratkaisun, joka sisältää kaiken tilauksesta toimitukseen ja asennukseen asti. Tätä monet asiakkaamme arvostavat.

“Pitääkö paikkaansa, että AJ on perheyritys?” 

 19-vuotias Anders Johansson perusti AJ:n Hyltebrukissa vuonna 1975. Andersin nimikirjaimet löytyvätkin yrityksemme nimestä ja logosta. Toiminta oli jo alusta alkaen suunnattu tuotteisiin, jotka parantavat, tehostavat ja helpottavat työntekoa. Yhä tänä päivänä Anders ja hänen perheensä omistavat ja johtavat konsernia, jolla on nyt toimintaa 19 Euroopan maassa.

AJ-konsernin omistajat.

”Miksi AJ sponsoroi urheilua?”

AJ kannustaa rehellistä peliä ja hyvää yrittämistä myös urheilussa. Intohimomme auttaa ihmisiä saavuttamaan parhaansa ei koske vain työpaikkoja vaan myös urheilusuorituksia. Olemme esimerkiksi sponsoroineet jääkiekon maailmanmestaruuskilpailuja joka vuosi vuodesta 1989 lähtien. Oletkin mahdollisesti nähnyt kisoissa AJ-logon - yleensä erotuomarien pelipaidoissa, koska he, aivan kuten me ja tuotteemme, vaikuttavat suuresti taustalla.

Suomessa tuemme paikallisesti muun muassa jääkiekkoa, jalkapalloa, koripalloa ja lentopalloa.

Golfaaja ja jääkiekon tuomari AJ-logolla varustetuissa asusteissa.

“Miten näette vastuullisuuden ja kestävän kehityksen?”

Mietimme aina ympäristöä, kun kehitämme uusi tuotteita. Asetamme korkeat vaatimukset toimittajillemme, että myös he ovat kestävän kehityksen kärjessä. Se, että me perheyrityksenä, panostamme myös pitemmällä tähtäimellä vastuullisuuteen, huomataan esimerkiksi ISO 9001 ja ISO 14001 -sertifioinneistamme. Ne osoittavat, että olemme sitoutuneet niin planeettaamme hyvinvointiin kuin laatuun, jota asiakkaillamme on oikeus odottaa meiltä.

Haluatko tietää enemmän? Ole meihin yhteydessä, jos sinulla herää lisää kysymyksiä. Vastaamme mielellämme.

 

Ole hyvä ja odota...
*Klikkaamalla "Tilaa uutiskirje" vahvistan, että olen tutustunut tietosuojakäytäntöön ja suostun henkilötietojeni käsittelyyn.